Zoom: Για ποιον σημαντικό λόγο έχασε την απήχησή της

Η αγαπημένη πλατφόρμα της πανδημίας, η Zoom Video Communicatios και η μετοχή της καταγράφουν σημαντική πτώση καθώς η εταιρεία δυσκολεύεται έντονα να προσαρμοστεί στην μετά-covid εποχή. Είναι χαρακτηριστικό πως η μετοχή της έχει απωλέσει σχεδόν το 90% της αξίας της από τα υψηλά του Οκτωβρίου του 2020.

Η εταιρεία που έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής στον κόσμο κατά τη διάρκεια των lockdown, όταν το κοινό έφτιαχνε και ανέβασε βιντεάκια για να επικοινωνήσει, έχει δει την απήχηση του να υποχωρεί έκτοτε, παρά τις νέες υπηρεσίες που δημιούργησε, όπως το Zoom Phone και την Zoom Rooms.

Είναι χαρακτηριστικό πως νωρίτερα η εταιρεία ανακοίνωσε χαμηλότερα κέρδη για το τρίμηνο και αναγκάστηκε να περικόψει τις εκτιμήσεις της για τις συνολικές πωλήσεις της χρονιάς. Η επίδοση αυτή οδήγησε σε μια επί τα χείρω αναθεώρηση της πορείας της μετοχής της από διεθνούς αναλυτές.

Σαν αποτέλεσμα της αρνητικής αυτής εξέλιξης, η μετοχή της κατέγραψε σημαντικές πιέσεις εχθές (Τρίτη 22/11) πέφτοντας περίπου κατά 7%. Έτσι, συνολικά η υποχώρηση της από τα υψηλά που είχε φτάσει τον Οκτώβριο του 2020, αγγίζει σχεδόν το 90%!

Διαβάστε ακόμη

Αθωνική Τεχνική: Στο σφυρί τα «ιμάτια» της εταιρείας στην Κέρκυρα (pics)

Disney: Γιατί το «Μαγικό Βασίλειο» φώναξε τον… «μάγο» του (pics)

 

Έντονο ναυτιλιακό χρώμα στο δείπνο για την Ημέρα των Ευχαριστιών (pics)

Πηγή: newmoney.gr