Στο στόχαστρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η συγχώνευση των Κορεάτικων Ναυπηγείων

Η αρμόδια ρυθμιστική αρχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η οποία ασχολείται με την αντιμονοπωλιακή νομοθεσία γνωστοποίησε ότι συνεχίζει την έρευνά της για την συγχώνευση των δύο μεγάλων νοτιοκορεατικών ναυπηγών 16 μήνες από τότε που ανέστειλε την σχετικά έρευνα.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, διευκρίνησε, ότι σχεδιάζει να ολοκληρώσει την έρευνα έως τις 20 Ιανουαρίου.

«Η έρευνα συνεχίζεται καθώς απαντήσαμε πλήρως σε ερωτήσεις της ρυθμιστικής αρχής της ΕΕ για την αντιμονοπωλιακή νομοθεσία», δήλωσε αξιωματούχος της Korea Shipbuilding & Offshore Engineering Co. (KSOE).

Η KSOE είναι η μετοχική εταιρεία του μεγαλύτερου ναυπηγικού ομίλου στον κόσμο, της Hyundai Heavy Industries Group, η οποία εκμεταλλεύεται τρεις ναυπηγικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Hyundai Heavy Industries Co.

Η επανάληψη της έρευνας είναι η τρίτη που ξεκίνησε από τον Δεκέμβριο του 2019, όταν η ρυθμιστική αρχή αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας ξεκίνησε την έρευνα της για την εξαγορά με 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια της Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. (DSME) από την Hyundai Heavy Industries Holdings Co. (HHIH), εταιρεία του Ομίλου Hyundai Heavy Industries.

Η συμφωνία που θα δημιουργήσει τη μεγαλύτερη ναυπηγική εταιρεία στον κόσμο με μερίδιο αγοράς 21% υπόκειται σε ρυθμιστική έγκριση από έξι χώρες -Νότια Κορέα, Κίνα, Καζακστάν, Ιαπωνία, Ευρωπαϊκή Ένωση και Σιγκαπούρη.

Από τον Νοέμβριο, η Κίνα, το Καζακστάν και η Σιγκαπούρη έδωσαν το πράσινο φως στη συμφωνία.

Το 2019, η HHIH υπέγραψε συμφωνία με την κρατική Τράπεζα Ανάπτυξης της Κορέας (KDB) της Νότιας Κορέας για την εξαγορά της DSME.

Τον Σεπτέμβριο, η HHIH συμφώνησε με την KDB να καθυστερήσει την προθεσμία για την οριστικοποίηση της συμφωνίας για την εξαγορά της DSME κατά τρεις μήνες έως το τέλος του έτους.

Διαβάστε επίσης:

Η Global Ship Lease του Γιώργου Γιουρούκου είχε κέρδη στο 9μηνο 97,1 εκατ. δολάρια

Η Diana Shipping εξασφάλισε έσοδα 21,13 εκατ. δολάρια από τη ναύλωση τριών πλοίων της

Πηγή: mononews.gr