Οι νέοι κανόνες των ΗΠΑ και το λόμπι των εταιρειών κρυπτονομισμάτων

Σε λόμπινγκ, χορηγίες ή ακόμη και τη δραστηριοποίηση εμπορικών συνδέσμων καταφεύγουν οι εταιρείες των κρυπτονονισμάτων, προκειμένου να αποκρούσουν ένα κύμα κανόνων και νόμων που ετοιμάζει η Ουάσινγκτον για τη ρύθμιση και την εποπτεία του αποκεντρωμένου χρήματος. Η αγορά του ψηφιακού χρήματος είχε συνηθίσει να κινείται στο περιθώριο παρά τη ραγδαία ανάπτυξη που παρουσίαζε εδώ και μια δεκαετία.

Εντούτοις, οι μεγάλες διακυμάνσεις που είχαν τα κρυπτονομίσματα εδώ και έναν χρόνο σε συνδυασμό με την απαίτηση των χάκερς που πληρώνονται λύτρα με αυτά θορύβησαν τις αρχές. Κυβερνήσεις και κεντρικές τράπεζες συνειδητοποίησαν πως το ψηφιακό χρήμα είναι μια διεθνής αγορά χωρίς δικλείδες ασφαλείας.

Εκτός του κανονιστικού πλαισίου που ήδη υπάρχει για τις αγορές, τις τράπεζες και την προστασία των καταναλωτών, καμία χώρα δεν φαίνεται να έχει διαμορφώσει μια δέσμη κανόνων που να απευθύνεται συγκεκριμένα για τα κρυπτονομίσματα και τις ιδιαιτερότητές τους.

Πληροφορίες του πρακτορείου Bloomberg αποκαλύπτουν πως αυτόν τον μήνα το υπουργείο Οικονομικών των ΗΠΑ αναμένεται να εξακριβώσει ποιες εταιρείες θα πρέπει να δηλώνουν πληροφορίες για τους χρήστες τους. Η Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ εκτιμάται πως στις αρχές του έτους θα δώσει στη δημοσιότητα την έκθεση για το ψηφιακό δολάριο που έχει προαναγγελθεί εδώ και καιρό. Και η επιτροπή Κεφαλαιαγοράς (SEC) σχεδιάζει να λάβει περισσότερα μέτρα για τα κρυπτονομίσματα, διότι υπάρχουν εταιρείες που πωλούν χρηματοοικονομικά προϊόντα συνδεδεμένα με αυτά αλλά δεν τα δηλώνουν καθόλου.

Στον αντίποδα, οι εταιρείες των κρυπτονομισμάτων ετοιμάζονται να αμυνθούν. Παίκτες, όπως η CircleInternet Financial, η PaxosTrust, η Marathon Digital Holdings και η Dapper Labs έχουν προσλάβει λομπίστες. Το ανταλλακτήριο Coinbase Global δαπάνησε 625.000 δολάρια σε λόμπινγκ μέσα στο τρίτο τρίμηνο αντί 60.000 δολαρίων έναν χρόνο πριν. Η Blockchain Association, η οποία εκπροσωπεί εταιρείες κρυπτονομισμάτων, επένδυσε 210.000 δολάρια για τον ίδιο σκοπό το τρίτο τρίμηνο, ένα ποσό διπλάσιο σε σχέση με έναν χρόνο πριν.

Την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, ο διευθύνων σύμβουλος του ανταλλακτηρίου κρυπτονομισμάτων Τζέσι Πάουελ ζήτησε από τους ακολούθους του στο Twitter να προτείνουν υποψηφίους από το Κογκρέσο για χορηγίες. Η χρηματοδότηση προεκλογικών εκστρατειών γίνεται συχνότερη από παράγοντες της αγοράς ψηφιακού χρήματος εν όψει των ενδιάμεσων εκλογών των ΗΠΑ αυτόν τον Νοέμβριο.

ΠΗΓΗ: powergame.gr