Πέμπτη
29.09.2022

Οδυσσέας Αθανασίου (Lamda Development): Κλειδώνει Bouygues-Intrakat για το Marina Tower – Aναλαμβάνουμε μέρος του κόστους για τα υλικά

Απαντήσεις για την κατασκευή του Marina Tower και το κόστος των κατασκευαστικών υλικών έδωσε μεταξύ άλλων ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Development, Οδυσσέας Αθανασίου, κατά τη διάρκεια παρουσίασης της πορείας των έργων στο Ελληνικό σε δημοσιογράφους. Συγκεκριμένα, τόνισε πως μέχρι τα τέλη του έτους θα έχει κλείσει το ζήτημα της επιλογής του κατασκευαστή του Marina Tower, και είναι πολύ πιθανό αυτός να είναι η Κοινοπραξία Bouygues-Intrakat που έχει αναλάβει τo Early Contractor Involvement από τα μέσα Απριλίου.

Επιπλέον, όσον αφορά το ζήτημα της κατακόρυφης αύξησης των τιμών των κατασκευαστικών υλικών σχετικά με την Α΄Φάση των έργων υποδομής που έχει αναλάβει ο Όμιλος ΑΒΑΞ από τον περασμένο Μάρτιο, ο Οδυσσέας Αθανασίου δήλωσε:

«Η ΑΒΑΞ βρίσκεται στο εργοτάξιο και δουλεύει κανονικά. Στο συμβόλαιο που έχουμε κάνει υπάρχει και μία προσθήκη η οποία αναφέρει πως αναλόγως του πληθωρισμού, ένα μέρος του κόστους της αύξησης των τιμών στα υλικά κατασκευής θα το αναλάβει η Lamda».

Μέχρι στιγμής προχωρούν τα έργα Υποδομών της Α’ Φάσης που έχει αναλάβει ο Όμιλος ΑΒΑΞ, ενώ είναι ζήτημα εβδομάδων θα ξεκινήσουν οι πρώτες εργασίες στο Marina Tower, που αφορούν τις εκσκαφές και τη θεμελίωση. Οι κατεδαφίσεις των 450 κτιρίων βρίσκονται στο 40%, ενώ το κτίριο που θα ολοκληρωθεί πρώτο και πιο συγκεκριμένα μέχρι το φθινόπωρο του 2023, είναι το κτίριο αξίας 15 εκατ. ευρώ που θα φιλοξενεί τέσσερα σωματεία ΑΜΕΑ (Αμυμώνη, Ερμής, ΝΙΚΗ-Victor Artant και ΣΑμΣΚΠ) και χρηματοδοτείται πλήρως από την Lamda Deveopment.

Ταυτόχρονα, η Lamda αναμένεται να προκηρύξει στο αμέσως επόμενο διάστημα 3 διαγωνισμούς για έργα αξίας 700 εκατ. ευρώ. Αυτοί αφορούν τo Vouliagmenis Mall αξίας 450 εκατ. ευρώ, το Boutique Mall στη Marina Galleria αξίας 130 εκατ. ευρώ και το αθλητικό κέντρο αξίας 120 εκατ. ευρώ.

Marina Tower: Σύντομα ξεκινούν οι εργασίες θεμελίωσης – Στο 15% η αύξηση των τιμών

Ο Οδυσσέας Αθανασίου επισήμανε πως η οικοδομική άδεια για τον πράσινο πύργο αξίας 250 εκατ. ευρώ και ύψους 50 μέτρων έχει εκδοθεί από τις αρχές Αυγούστου και στη συνέχεια εγκαταστάθηκε άμεσα η Κοινοπραξία Bouygues-Intrakat, η οποία αναμένεται μέχρι το Δεκέμβριο να έχει υπογράψει τη σύμβαση για το μεγάλο έργο της κατασκευής.

Στην παρούσα φάση έχουν ξεκινήσει οι προκαταρκτικές εργασίες για την εκκίνηση του έργου, όπως για παράδειγμα η περίφραξη του οικοπέδου, οι καθαρισμοί του χώρου, και οι αποψιλώσεις μεταξύ άλλων.

Το πρώτο στάδιο του έργου αφορά στην επιλογή εξειδικευμένων αναδόχων για τις εργασίες θεμελίωσης από την Κοινοπραξία και τη Jacobs Mace. Πρόκεται για έναν εσωτερικό διαγωνισμό και θα γνωρίζουμε τους αναδόχους εντός των επόμενων δύο ή τριών εβδομάδων. Σημειώνεται πως στόχος της Lamda Deveopment είναι ο Πύργος να έχει ολοκληρωθεί τις αρχές του 2026, έτσι ώστε στα τέλη του Μαρτίου του ίδιου έτους να γίνει η εγκατάσταση των ενοίκων.

Σε ερώτηση για τις πωλήσεις των κατοικιών στο Marina Tower, ο Οδυσσέας Αθανασίου απάντησε πως σχεδόν το 90% εξ΄αυτών έχει πωληθεί. Όσον αφορά τους τελευταίους ορόφους και τα Penthouses, ο ισχυρός άνδρας της Lamda Development πρόσθεσε πως υπάρχουν τρεις υποψήφιοι αγοραστές. Και οι τρεις αναμένεται να καταλήξουν με ακίνητα στους τελευταίους ορόφους του Marina Tower και το ποιος θα αγοράσει τι είναι πλέον θέμα προσφοράς.

Σχετικά με το ζήτημα της αύξησης των τιμών των κατασκευαστικών υλικών, ο Οδυσσέας Αθανασίου δήλωσε πως με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, οι τιμές για τις κατοικίες εκτιμάται πως θα αυξηθούν μέχρι και 15% για την επόμενη τριετία, ενώ πρόσθεσε πως μέρος των αυξήσεων θα μετακυλίσει στους αγοραστές.

Η πορεία των έργων υποδομής

Προς το παρόν η ΑΒΑΞ «τρέχει» τα έργα που αφορούν την υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος, η οποία είναι και το μεγαλύτερο μέρος του πακέτου της Α΄ Φάσης υποδομών συνολικής αξίας 250 εκατ. ευρώ. Επίσης, προχωρά η ανάδειξη της παραλίας του Αγίου Κοσμά, η διευθέτηση των ρεμάτων Τραχώνων και Αεροδρομίου (Ευρυάλης).

Η υπογειοποίηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος αξίας τουλάχιστον 50 εκατ. ευρώ προχωρά εντός χρονοδιαγράμματος, εκτιμάται πως θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2024, και δεν αναμένεται να υπάρξει διακοπή της κυκλοφορίας. Συνολικά τόσο τα έργα υποδομής όσο και τα κατασκευαστικά αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί έως το 2025 και θα παραδοθούν όλα μαζί.

Σχετικά με την προκήρυξη άλλων μεγάλων διαγωνισμών για νέα έργα υποδομής που θα αφορούν την Α’ Φάση ο Οδυσσέας Αθανασίου ήταν κατηγορηματικός και δήλωσε πως ο Όμιλος καλύπτει όλα τα έργα της συγκεκριμένης φάσης.

Διαβάστε επίσης

Ελληνικό: «Έπεσαν» οι υπογραφές μεταξύ Lamda και ΕΚΑΖ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-Hard Rock) για το Ολοκληρωμένο Τουριστικό Θέρετρο με Καζίνο

Lamda Development: Πώς θα δρέψει καρπούς από τις επενδύσεις στο λιανεμπόριο

Lamda Development: Εκδόθηκε η άδεια του Riviera Tower στο Ελληνικό

Πηγή: mononews.gr