Κυριακή
25.02.2024

Meta Platforms: Αυτοί είναι οι νέοι κανόνες προβολής για τις πολιτικές διαφημίσεις

Η Meta Platforms αποκάλυψε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους κανόνες της για τις πολιτικές διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένης του όρου οι διαφημιστές να επισημαίνουν τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης όταν αλλάζουν εικόνες και βίντεο σε πολιτικές διαφημίσεις.

Ο Βρετανός πρώην πολιτικός και νυν πρόεδρος παγκόσμιων υποθέσεων της Meta, Νικ Κλεγκ εξήγησε νέους κανονισμούς για τις διαφημίσεις σε μια ανάρτηση ιστολογίου, χαρακτηρίζοντάς τις «σε γενικές γραμμές συνεπείς» σχετικά με το πώς ο γίγαντας των social media έχει χειριστεί τους κανόνες διαφήμισης κατά τη διάρκεια προηγούμενων εκλογικών αναμετρήσεων.

Αυτό που είναι διαφορετικό για την επερχόμενη προεκλογική περίοδο, ωστόσο, είναι η αυξανόμενη χρήση τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης από τους διαφημιστές για τη δημιουργία εικόνων και κειμένου. Σε συνέχεια μιας προηγούμενης ανακοίνωσης της Meta στις αρχές Νοεμβρίου, ο Κλεγκ είπε ότι από το επόμενο έτος, η Meta θα απαιτήσει από τους διαφημιστές να αποκαλύπτουν εάν έχουν χρησιμοποιήσει τεχνητή νοημοσύνη ή σχετικές τεχνικές ψηφιακής επεξεργασίας «για να δημιουργήσουν ή να τροποποιήσουν μια διαφήμιση πολιτικού ή κοινωνικού ζητήματος σε ορισμένες περιπτώσεις».

«Αυτό ισχύει εάν η διαφήμιση περιέχει μια φωτορεαλιστική εικόνα ή βίντεο ή ρεαλιστικό ήχο, που δημιουργήθηκε ή τροποποιήθηκε ψηφιακά για να απεικονίσει ένα πραγματικό άτομο να λέει ή να κάνει κάτι που δεν είπε ή δεν έκανε», έγραψε ο Κλεγκ. «Ισχύει επίσης εάν μια διαφήμιση απεικονίζει ένα άτομο με ρεαλιστική εμφάνιση που δεν υπάρχει ή ένα ρεαλιστικό γεγονός που δεν συνέβη, αλλάζει υλικό από ένα πραγματικό γεγονός ή απεικονίζει ένα ρεαλιστικό γεγονός που φέρεται να συνέβη, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια εικόνα, βίντεο ή ηχογράφηση της εκδήλωσης».

Κατά το πρόσφατο παρελθόν η Meta είχε δεχθεί… σφυροκόπημα από επικριτές, κυρίως κατά τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2016, επειδή απέτυχε να ελέγξει και να μειώσει τη διάδοση παραπληροφόρησης στο πακέτο των εφαρμογών της, συμπεριλαμβανομένων των Facebook και Instagram.

Το 2019, η Meta Platforms επέτρεψε να παραμείνει στον ιστότοπο ένα ψηφιακά τροποποιημένο βίντεο της Νάνσυ Πελόζι, πρώην προέδρου της αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων, το οποίο έμοιαζε σαν να μπερδεύει τα λόγια της από μέθη, ωστόσο αυτό το βίντεο δεν ήταν διαφήμιση.

Η άνοδος της τεχνητής νοημοσύνης ως ένας τρόπος που επιβαρύνει τη δημιουργία παραπλανητικών διαφημίσεων είναι ένα νέο σοβαρό ζήτημα για την εταιρεία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, από την οποία απολύθηκαν μεγάλα τμήματα της ομάδας ασφάλειας περιεχομένου στο πλαίσιο των προσπαθειών μείωσης του κόστους φέτος.

Τέλος, η Meta θα μπλοκάρει επίσης νέες διαφημίσεις για πολιτικά, εκλογικά και κοινωνικά θέματα κατά τη διάρκεια της τελευταίας εβδομάδας των εκλογών στις ΗΠΑ, κάτι που ο Κλεγκ είπε ότι είναι συνεπές με τα προηγούμενα χρόνια. Αυτοί οι περιορισμοί θα αρθούν την επομένη της διεξαγωγής των εκλογών.

Διαβάστε ακόμη

Eurostat: 2,4% ο πληθωρισμός στην Ευρωζώνη, 3% στην Ελλάδα τον Νοέμβριο

 Συζητήσεις της Gucci με δύο ελληνικά κλωστήρια – Τι είναι οι «Μεσογειακοί Δρόμοι του Βαμβακιού» (pics + vids)

Alpha Bank: Επενδύσεις και ενίσχυση εισοδημάτων στον προϋπολογισμό 2024 (γραφήματα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφθείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Πηγή: newmoney.gr