Δευτέρα
27.05.2024

Marks & Spencer: Επιστροφή στο μέρισμα φέρνει η αύξηση των πωλήσεων – Εκτίναξη της μετοχής

Επιστροφή στο μέρισμα σχεδιάζει η Marks & Spencer, καθώς το μακροχρόνιο σχέδιο ανάκαμψης της βρετανικής εταιρείας αποδίδει καρπούς. Σημαντικά κέρδη καταγράφει η μετοχή της.

Η M&S αναμένει μέτρια αύξηση στις πωλήσεις από σχεδόν 12 δισεκατομμύρια στερλίνες (14,9 δισεκατομμύρια δολάρια) που εμφάνισε στη χρήση που ολοκληρώθηκε την 1η Απριλίου του 2023, καθώς μετακινεί περισσότερες από τις δραστηριότητές της στο διαδίκτυο και ανανεώνει τα καταστήματα της. Η εταιρεία σχεδιάζει να πληρώσει μέρισμα τον Νοέμβριο, το οποίο είχε καταργήσει κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Οι κινήσεις της τελευταίας διοίκησης της εταιρείας ένδυσης και τροφίμων για βελτίωση των αποτελεσμάτων της είναι αποδοτικές. Τα κέρδη προ φόρων για το τελευταίο έτος ήταν πάνω από τις προσδοκίες των αναλυτών.

Ένα χρόνο αφότου ο Διευθύνων Σύμβουλος Stuart Machin ανέλαβε τα ηνία, η M&S προσπαθεί να επεκτείνει την απήχηση του τμήματος τροφίμων υψηλής ποιότητας και να εντάξει περισσότερα brands στο τμήμα ένδυσης.

Ο Πρόεδρος Archie Norman διόρισε τον Machin πέρυσι μαζί με την Katie Bickerstaffe ως συν-CEO, με έμφαση στην ένδυση.

Είναι η δεύτερη χρονιά αύξησης εσόδων της M&S. Ο Clive Black, αναλυτής της Shore Capital, είπε ότι τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις.

Η μετοχή της εταιρείας σημείωσε άνοδο έως και 8,8%, τη μεγαλύτερη σε ενάμιση χρόνο.

Στο πλαίσιο του σχεδίου ανάκαμψης, η M&S κλείνει 67 από τα καταστήματά της και ανοίγει 100 καταστήματα τροφίμων με νέα μορφή.

Τον Ιανουάριο, είπε ότι θα ξοδέψει 480 εκατομμύρια στερλίνες για επενδύσεις σε «μεγαλύτερα και καλύτερα καταστήματα», συμπεριλαμβανομένων των σημείων που άδειασαν μετά από το λουκέτο των βρετανικών πολυκαταστημάτων Debenhams.

Στον τομέα της ένδυσης, η M&S βλέπει μια ευκαιρία 400 εκατομμυρίων στερλίνων με την εξασφάλιση επιπλέον εμπορικών σημάτων, όπως τα Jaeger, Nobody’s Child, Ted Baker, Superdry και Seasalt.

Η M&S αύξησε το μερίδιο αγοράς της στα τρόφιμα προσπαθώντας να διατηρήσει τις τιμές προσιτές κατά τη διάρκεια της κρίσης του κόστους ζωής.

Η εταιρεία έχει διαφημίσει την γκάμα βασικών προϊόντων με χαμηλή και ανταγωνιστική τιμή, όπως ψωμί, γάλα και κιμά, για να ενθαρρύνει τους αγοραστές να εντάξουν το M&S στις καθημερινές τους αγορές και να μην το επισκέπτονται περιστασιακά.

Παράλληλα, δήλωσε ότι παρά το υψηλότερο κόστος ενέργειας και μισθών, σχεδιάζει να εξοικονομήσει περισσότερα από 150 εκατομμύρια στερλίνες φέτος.

Διαβάστε ακόμη:

Burberry: Βουτιά της μετοχής έφερε η επιβράδυνση των πωλήσεων στις ΗΠΑ

Prada, Miu Miu: Loafers και τσαντάκια εκτόξευσαν τα κέρδη!

Πηγή: mononews.gr

Array