Κυριακή
23.01.2022

Lacoste εναντίον Marks & Spencer για τον κροκόδειλο

Η Lacoste μήνυσε την Marks & Spencer με τον ισχυρισμό ότι χρησιμοποίησε σκίτσο παρόμοιο με τον διάσημο κροκόδειλο, το χαρακτηριστικό σήμα κατατεθέν της εταιρείας, σε σαλοπέτες, παπλωματοθήκες ακόμη και σε παιδικά καπέλα.

Όπως αναφέρει στη μήνυση που κατατέθηκε σε δικαστήριο του Λονδίνου, η Lacoste είχε επικοινωνήσει γραπτώς με την δημοφιλή βρετανική εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων και ειδών σπιτιού πέρυσι, ζητώντας να σταματήσει τη διαφήμιση και την πώληση των συγκεκριμένων αγαθών. Η απάντηση της Marks & Spencer ήταν αρνητική.

Η γαλλική εταιρεία ζητά τώρα από δικαστή του Λονδίνου να επιβάλει ασφαλιστικά μέτρα κατά της αλυσίδας και να καταστραφούν όλα τα αντικείμενα που φέρουν τον κροκόδειλο με δικά της έξοδα.

Δεν είναι η πρώτη διαμάχη για εμπορικά σήματα που απεικονίζουν ζωάκια για την Marks & Spencer. Η εταιρεία είχε, με τη σειρά της, προσφύγει νομικά κατά της αλυσίδας παντοπωλείων Aldi, επειδή αντέγραψε το εμβληματικό κέικ Colin the Caterpillar (Kόλιν η κάμπια) με μια παρόμοια γλυκιά, νόστιμη απόλαυση που ονομάζεται Cuthbert.

«Τα σκίτσα με ζώα είναι απίστευτα δημοφιλή στους πελάτες μας και οι επιλεγμένες σειρές της περασμένης σεζόν περιλάμβαναν διακοσμητικά μοτίβα κροκόδειλου», δήλωσε μέσω email ένας εκπρόσωπος της Marks & Spencer.

«Όλα αυτά τα προϊόντα δημιουργήθηκαν ανεξάρτητα από οποιονδήποτε άλλο λιανοπωλητή, είμαστε βέβαιοι ότι είναι μοναδικά για την M&S και θα αντισταθούμε σθεναρά έναντι του ισχυρισμού», είπαν.

Η Marks & Spencer δεν έχει ακόμη καταθέσει τα έγγραφα υπεράσπισης.

Η Lacoste δημιουργήθηκε γύρω στο 1933 από τον τενίστα René Lacoste που είχε το παρατσούκλι «ο Κροκόδειλος», ισχυρίστηκαν οι δικηγόροι της γαλλικής εταιρείας στην κατάθεσή τους.

Η Marks & Spencer «δεν είχε κανένα λόγο να υιοθετήσει το brand που είναι πιθανό να προκαλέσει σύγχυση, για να εξασφαλίσει μία άδικη ώθηση μέσω του μάρκετινγκ».

 Διαβάστε ακόμη:

Marks & Spencer: Πωλήσεις ρεκόρ τα Χριστούγεννα- Αύξησε την πρόβλεψη κερδών

Πηγή: mononews.gr