Κυριακή
29.05.2022

Ηλεκτροκίνηση: Πώς θα ευνοήσει περισσότερο ορισμένες μάρκες

Η ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτων έκανε ένα μεγάλο ηλεκτρικό άλμα προόδου το περασμένο έτος, με περισσότερο από το 10% των νέων οχημάτων που ταξινομήθηκαν να είναι αμιγώς ηλεκτρικά

Η Hyundai και η Kia αυξάνουν το μερίδιο της ευρωπαϊκής αγοράς, καθώς οι πωλήσεις ηλεκτρικής ενέργειας στην Ευρώπη ενισχύονται.

Οι εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της Volkswagen, ενισχύουν αντίστοιχα την γκάμα τους, ενώ οι πωλήσεις της Tesla έχουν πάει σημαντικά τα «πάνω τους» χάρη στις εισαγωγές Model 3 από την Κίνα.

Από τις ανακατατάξεις που έχει επιφέρει η γενναία εισαγωγή των ηλεκτρικών στην ευρωπαϊκή αγορά, οι κορεάτικες μάρκες είχαν ένα εμπορικά πολύ καλό 2021.

Η Hyundai και η Kia ήταν οι δύο πρώτες εταιρείες σε αύξηση μεριδίου πωλήσεων επί της ευρωπαϊκής αγοράς.

Σε ορισμένες από τις κορυφαίες αγορές της Ευρώπης, τα καλά νέα συνεχίζονται και το 2022, όπως στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου η Kia ήταν η μάρκα με τις περισσότερες πωλήσεις τον Ιανουάριο.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προφανώς βοηθούν να «ξεκλειδωθεί» περισσότερο από ποτέ η ευρωπαϊκή αγορά για τις κορεάτικες εταιρείες όπως είναι η Hyundai και η Kia που έχουν μπει πολύ δυναμικά και με ιδιαίτερα αξιόλογα μοντέλα.

Αξίζει να σημειώσουμε, σύμφωνα με το newsauto, πως η Hyundai ξεκίνησε να παράγει το Kona Electric στο εργοστάσιό της στην Τσεχία από τις αρχές του 2020, επηρεάζοντας με τρόπο πολύ θετικό τη διαθεσιμότητα του μοντέλου σε όλη την Ευρώπη.

Διαβάστε ακόμη 

Τουρισμός: Ανάκαμψη με πρόβλεψη για 80% του 2019 στη ζήτηση για ταξίδια φέτος στην Ευρώπη

Τα παιδιά… σφύριξαν, η Βρεττού πάει Lamda, o OTE πετάει (λέτε;) o Venos και η Vista

Ρίτσαρντ Μπράνσον: Πώς βρήκε χρυσάφι… στο Διάστημα

Πηγή: newmoney.gr