Κυριακή
21.07.2024

Eurobank: Πρωτοβουλία πέντε πυλώνων για το δημογραφικό

Ένα διευρυμένο πλέγμα δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σε συνεργασία με αναγνωρισμένους φορείς και οργανώσεις

Tην ενεργοποίηση της Πρωτοβουλίας για το Δημογραφικό ανακοίνωσε η Eurobank συνδέοντας το ορόσημο της συμπλήρωσης των 200 χρόνων, από την έναρξη του αγώνα για την ανεξαρτησία του ελληνικού κράτους, με τις σύγχρονες προκλήσεις.

Οι δράσεις της πρωτοβουλίας περιλαμβάνουν και τη στήριξη οικογενειών που ζουν σε ακριτικές και απομακρυσμένες περιοχές της χώρας και συγκεκριμένα αφορούν γεωγραφικές περιοχές από τον ακριτικό Έβρο, τα νησιά του Βορειανατολικού Αιγαίου και τα Δωδεκάνησα και φθάνουν έως και το Καστελόριζο.

Την παρουσίαση της πρωτοβουλίας για το δημογραφικό ζήτημα τίμησε με την παρουσία της και χαιρέτησε η Α.Ε. η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου.

Η Πρωτοβουλία αφορά ένα διευρυμένο πλέγμα δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης πέντε (5) πυλώνων, με διορατική προσέγγιση και αίσθημα κοινωνικής ευθύνης για τη στήριξη της οικογένειας και την αναστροφή της υπογεννητικότητας. Επιδίωξη είναι η υλοποίηση σειράς ενεργειών με μακροπρόθεσμη δέσμευση, συνέπεια και θετικό αντίκτυπο, σε συνεργασία με αναγνωρισμένους φορείς και οργανώσεις, όπως η «Αποστολή» της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών, η ΜΚΟ «Be-Live» και η Ένωση «Μαζί για το παιδί».

Οι πυλώνες της Πρωτοβουλίας για το Δημογραφικό είναι:

1. ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ (ΜΚΟ) ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
«Αποστολή» της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών για την στήριξη γονέων με νεογέννητα.
«Be-Live» για τη στήριξη ζευγαριών που αντιμετωπίζουν ζητήματα υπογονιμότητας και επιθυμούν να αποκτήσουν παιδιά, επιδιώκοντας να περιορίσουμε κατά το δυνατόν τα αντικειμενικά, υλικά εμπόδια – με σημείο εκκίνησης περιοχές που και πλήττονται από την υπογεννητικότητα και είναι εθνικά ευαίσθητες.
Ένωση «Μαζί για το παιδί» για την ψυχολογική υποστήριξη γονέων / κηδεμόνων, εκπαιδευτικών και εφήβων.

Σημειώνεται ότι οι δράσεις («Αποστολή» και «Be-Live») αφορούν στις καθορισμένες γεωγραφικές περιοχές του Προγράμματος.

2. ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ με κοινωνική στόχευση σε όλους τους υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες, από τον Έβρο, το ΒΑ Αιγαίο και τα Δωδεκάνησα.

3. ΣΥΝΕΡΓΙΕΣ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ που έχουν αναπτύξει ή θα αναπτύξουν πρωτοβουλίες για το δημογραφικό ζήτημα για στοχευμένες δράσεις.

4. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ.
Η Eurobank θα χρηματοδοτήσει την εκπόνηση «λευκής βίβλου» για το δημογραφικό, με τη συμμετοχή κορυφαίων Ελλήνων και ξένων επιστημόνων, με στόχο τη συμβολή διακεκριμένων ειδικών στη διαμόρφωση της εθνικής πολιτικής.

5. ΜΠΡΟΣΤΑ για την οικογένεια & τους εργαζομένους της Eurobank.
Η Τράπεζα εφαρμόζει και εμπλουτίζει, διαχρονικά, ένα εκτεταμένο και πολύπλευρο πρόγραμμα στήριξης των οικογενειών των εργαζομένων της.

Η Πρωτοβουλία για το Δημογραφικό παρουσιάστηκε, σήμερα, σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε η Τράπεζα, στο Φάρο του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) και μεταδόθηκε διαδικτυακά, με ευρεία συμμετοχή. Εκτός από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας παρέστησαν και απηύθυναν χαιρετισμό, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών & Πάσης Ελλάδος, Ιερώνυμος Β’ και ο Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Προώθηση Ευρωπαϊκού Τρόπου Ζωής, κ. Μαργαρίτης Σχοινάς. Στην εκδήλωση παραβρέθηκε και απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων, αρμόδια για θέματα Δημογραφικής Πολιτικής & Οικογένειας, κα Μαρία Συρεγγέλα, ενώ την πρωτοβουλία χαιρέτισε επίσης η Πρέσβειρα της Πρωτοβουλίας για το Δημογραφικό, κα Αιμιλία Τσουλφά, Χρυσή Ολυμπιονίκης στην Ιστιοπλοΐα.

Το δημογραφικό ζήτημα αποτελεί την μείζονα πρόκληση για την Ελλάδα σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα, υπογράμμισε κηρύσσοντας την έναρξη της εκδήλωσης ο Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank, κ. Φωκίων Καραβίας, παρουσία του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της Τράπεζας, κ. Γιώργου Ζανιά και των Αναπληρωτών Διευθυνόντων Συμβούλων, κ.κ. Ανδρέα Αθανασόπουλου, Κωνσταντίνου Βασιλείου και Σταύρου Ιωάννου. Εξαιτίας των υγειονομικών μέτρων, την παρουσίαση της Πρωτοβουλίας που πραγματοποίησε ο Γενικός Διευθυντής Marketing & Εταιρικής Επικοινωνίας της Eurobank, κ. Μιχάλης Βλασταράκης, παρακολούθησε δια ζώσης περιορισμένος αριθμός εκπροσώπων από τον πολιτικό, επιχειρηματικό και ακαδημαϊκό κόσμο της χώρας.

Διαβάστε ακόμα:

Τέλος στην «ομηρία» 400.000 φορολογούμενων με «χρέος» έως 0,99 ευρώ στην εφορία

Αδέρφια εκατομμυριούχοι σε μια νύχτα: Πόνταραν $8.000 σε νέο κρυπτονόμισμα κι έβγαλαν $9 εκατ.

Forbes: Ποιες είναι οι 50 πιο επιτυχημένες γυναίκες άνω των 50 ετών (Λίστα)

Πηγή: newmoney.gr

Array