Κυριακή
28.11.2021

Eurobank: Εγκαινίασε τα καταστήματα του μέλλοντος

Με μία ισχυρή και κυρίως δεμένη ομάδα η Eurobank πραγματοποίησε το βήμα στο αύριο, που επιβάλλει σύζευξη των ψηφιακών δυνατοτήτων και της φυσική εξυπηρέτησης, της στήριξης των πελατών όχι μόνο με χρηματοδότηση αλλά με ένα πλέγμα συμβουλευτικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών.

Και πρώτη φέρνει στην ελληνική αγορά το νέο τραπεζικό μοντέλο εξυπηρέτησης.

Χθες η τράπεζα παρουσίασε το business plan της με ορίζοντα το 2030 το «Eurobank 2030 –Τράπεζα της Ανάπτυξης». Τη νέα αντίληψη που θα προσδιορίσει την τραπεζική λειτουργία και εξυπηρέτηση στη νέα εποχή.

Σε μία παρουσίαση που διήρκησε περισσότερο από 3 ώρες ο CEO της τράπεζας Φωκίων Καραβίας, οι αναπληρωτές διευθύνοντες σύμβουλοι Κώστας Βασιλείου, Σταύρος Ιωάννου, Ανδρέας Αθανασόπουλος, ο γενικός διευθυντής λιανικής και δικτύου Ιάκωβος Γιαννακλής, μίλησαν για το «Eurobank 2030» που ξεκίνησε να υλοποιείται από το 2020 και αναπτύσσεται σε τρεις άξονες: την χρηματοδότηση εμβληματικών έργων και επενδύσεων μεγάλων και μεσαίων επιχειρήσεων, με στόχο την αλλαγή του παραγωγικού προτύπου της οικονομίας, την ολιστική στήριξη των μικρότερων επιχειρήσεων, την ανάπτυξη του ανθρωποκεντρικού μοντέλου Phygital που «παντρεύει» την τεχνολογική υποδομή με τον ανθρώπινο παράγοντα για απλή, γρήγορη, προσωποποιημένη και ασφαλή εξυπηρέτηση 24/7.

Ο κ. Καραβίας αναφέρθηκε στο περίγραμμα του νέου μοντέλου τραπεζικής και οι κ.κ. Βασιλείου, Αθανασόπουλος, Ιωάννου, Γιαννακλής, αναφέρθηκαν πιο λεπτομερώς στο κομμάτι που «τρέχουν». Κομμάτια που αποτελούν ένα ενιαίο σύνολο, που είναι ισοδύναμα και αλληλένδετα για να επιτευχθεί ο τελικός στόχος, που είναι η στήριξη των πελατών της τράπεζας σε όλα τα επίπεδα. Ετσι λειτουργεί και η ομάδα της Eurobank σε όλα τα επίπεδα.

«Κινούμαστε με μια νέα αντίληψη για την τραπεζική. Κομβικής σημασίας στο μετασχηματισμό είναι το μοντέλο Phygital που συνδυάζει την τεχνολογία με την εμπειρία των ανθρώπων μας, για τη στήριξη των πελατών μας, οικογενειών και ΟΛΩΝ των επιχειρήσεων, μεγάλων και μικρότερων, προς μια νέα καλύτερη, εποχή για την ελληνική οικονομία και κοινωνία» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ Καραβίας και συμπλήρωσε:

Είμαστε σήμερα εδώ όλη η διοίκηση της Eurobank για να σας παρουσιάσουμε τη νέα αντίληψη για τη σχέση μας με τους πελάτες μας.

Στην επόμενη φάση μπαίνουμε με όσα πετύχαμε και όσα λάθη κάναμε στις αποσκευές μας, αλλά κοιτάζοντας μπροστά. Και αυτή την πορεία από το παρελθόν στο μέλλον πιστεύουμε ότι αποτυπώσαμε στο νέο λογότυπο της τράπεζας…

Όταν ολοκληρώθηκε η παρουσίαση, φύγαμε από το κεντρικό κτίριο της Eurobank στη λεωφόρο Αμαλίας και κατευθυνθήκαμε στο πρώτο ψηφιακό κατάστημα της τράπεζας, αυτό της οδού Βουκουρεστίου.

Η έκπληξη του πελάτη είναι τεράστια μόλις μπει στο κατάστημα καθώς πραγματικά μοιάζει να έρχεται από το μέλλον. Απόλυτα ψηφιοποιημένο, το μόνο χαρτί που κυκλοφορεί μέσα στο κατάστημα είναι το χαρτάκι προτεραιότητας για εξυπηρέτηση από το μηχάνημα αναμονής, ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί από το τραπεζικό στέλεχος ιδιωτικά σε ένα χώρο εξαιρετικά καλαίσθητο και πρωτοποριακό, όχι μονο για τα ελληνικά δεδομένα.

Ολες οι εργασίες, η ενημέρωση, η πληροφορία παρέχεται ψηφιακά, μέσα από οθόνες υπολογιστών, που κατευθύνουν ακόμα και τον «ψηφιακά αναλφάνητο» πελάτη να προχωρήσει στη συναλλαγή του, με κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό να τον καθοδηγήσει.

Το νέο μοντέλο καταστήματος ονομάστηκε future branch και είναι απλό στη χρήση του και ευέλικτο. Μία νέα λογική που παντρεύει την φυσική εξυπηρέτηση με την τεχνολογία και κτίζει τη νέα αντίληψη για τη σχέση της τράπεζας με τους πελάτες της.

Τα νέα καταστήματα της τράπεζας αποτυπώνουν έναν καινούριο, άμεσο, προσωποποιημένο τρόπο εξυπηρέτησης.

Στα καταστήματα καταργούνται τα παραδοσιακά γκισέ, διαδραστικά service bars διευκολύνουν τις απλές συναλλαγές, ενώ στον ειδικό χώρο υποδοχής οι πελάτες μπορούν να πλοηγηθούν μέσα από φιλικές στη χρήση οθόνες και να ενημερωθούν για προϊόντα.

Τα future branches είναι σχεδιασμένα, κατασκευάστηκαν και λειτουργούν με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον και με γνώμονα την ταχύτερη και πληρέστερη εξυπηρέτηση του πελάτη.

Η εφαρμογή ψηφιακών μέσων καταργεί τις αφίσες και το έντυπο ενημερωτικό υλικό, ενώ η ηλεκτρονική υπογραφή και η ψηφιακή αποστολή εγγράφων ελαχιστοποιεί τις εκτυπώσεις τραπεζικών παραστατικών.

 

Διαβάστε επίσης

Eurobank: Στηρίζουμε όλα τα επενδυτικά σχέδια των επιχειρήσεων ανεξαρτήτως μεγέθους

Πηγή: mononews.gr