5 λόγοι για τους οποίους το Blockchain Gaming είναι το μέλλον

Η παγκόσμια αγορά τυχερών παιχνιδιών αξίζει αυτήν τη στιγμή 180 δισεκατομμύρια δολάρια — η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή ψυχαγωγίας παγκοσμίως. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, η παγκόσμια κινηματογραφική βιομηχανία αξίζει 100 δισεκατομμύρια δολάρια και όλα τα αθλήματα της Βόρειας Αμερικής μαζί ανέρχονται στα 73 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια έσοδα.

Οι ειδικοί προβλέπουν ότι ο αριθμός των streamers θα ανέλθει στο ένα δισεκατομμύριο έως το 2025 — δηλαδή ένας στους εννέα ανθρώπους σήμερα.

Τρία από τα τέσσερα κορυφαία αθλητικά γεγονότα των Ηνωμένων Πολιτειών το 2018 με τις περισσότερες προβολές δεν ήταν καν παραδοσιακά αθλητικά γεγονότα. Ήταν esporting εκδηλώσεις. Για παράδειγμα, το πρωτάθλημα League of Legends είχε 30 εκατομμύρια περισσότερες προβολές από το Πρωτάθλημα AFC και 45 εκατομμύρια περισσότερες προβολές από το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου NCAA.

Μπορούμε να αποδώσουμε πολλά από αυτά απλώς στην άνοδο της τεχνολογίας και την εκθετική ανάπτυξη. Η τεχνολογία συνεχίζει να μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε, πώς συγκεντρώνουμε, πώς δημιουργούμε και καταναλώνουμε πληροφορίες, πώς μεταφέρουμε αξία και πώς σχηματίζουμε διαδικτυακές κοινότητες.

Ο Howard Shultz, ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος των Starbucks, έκανε δημοφιλή την ιδέα ενός «τρίτου φυσικού χώρου» με την ιδέα του για καφετέρια. Ήταν η πεποίθησή του ότι οι άνθρωποι χρειάζονταν έναν «τρίτο χώρο» για να συγκεντρωθούν έξω από το γραφείο και στο σπίτι.

Βλέπουμε την ίδια ιδέα να διαδραματίζεται σήμερα στις νεότερες γενιές, εκτός από το ότι ο νέος κοινόχρηστος χώρος είναι ψηφιακός και ονομάζεται Metaverse. Αυτό είναι όπου τα παιδιά κάνουν παρέα όλο και περισσότερο αυτές τις μέρες. Πηγαίνουν εκεί για να ασχοληθούν με τους φίλους τους, να ακούσουν μουσική ή να παίξουν βιντεοπαιχνίδια. Μπορούμε να το σκεφτούμε αυτό ως την επόμενη επανάληψη των ψηφιακών κοινοτήτων: AOL chat rooms, μετά Myspace, Facebook και, τέλος, το Metaverse.

Τώρα έχουμε συναυλίες στο Metaverse. Το Burning Man έχει ψηφιοποιηθεί. Και μόλις ξεκινήσαμε.

Ιστορία του gaming

Το πρώτο βιντεοπαιχνίδι δημιουργήθηκε στα τέλη της δεκαετίας του ’50 — ένα απλό παιχνίδι τένις παρόμοιο με το Pong. Αργότερα, η επιτυχημένη οικιακή κονσόλα βιντεοπαιχνιδιών Atari 2600 κυκλοφόρησε το 1977. Η Nintendo άρχισε να κυκλοφορεί δημοφιλή παιχνίδια arcade στις αρχές της δεκαετίας του ’80 με τους Donkey Kong, Mario Bros, κ.λπ., με αργότερα παιχνίδια όπως το The Legend of Zelda να κυκλοφορούν αποκλειστικά στη Nintendo τη δική σας οικιακή κονσόλα, το βασικό σύστημα ψυχαγωγίας Nintendo.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το επιχειρηματικό μοντέλο έχει αλλάξει σημαντικά με τα χρόνια. Πληρώναμε 60 $ για ένα παιχνίδι σε ένα κατάστημα λιανικής όπως το GameStop και φύγαμε. Ήταν ένα εφάπαξ κόστος με απεριόριστο παιχνίδι. Τα παιχνίδια κυκλοφόρησαν με παρόμοιο τρόπο με τον τρόπο με τον οποίο θα προωθούνταν και θα κυκλοφορούσαν οι ταινίες του Χόλιγουντ. Το 90% των εσόδων θα ερχόταν τις πρώτες δύο εβδομάδες.

Σήμερα τα πράγματα είναι κάπως διαφορετικό: Το μοντέλο freemium είναι διαθέσιμο. Οι χρήστες παίζουν δωρεάν και παρακινούνται να κάνουν αγορές εντός του παιχνιδιού για να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους, να φορέσουν avatars, να αγοράσουν όπλα, να βελτιώσουν τα κινούμενα σχέδια κ.λπ. Αυτό το βλέπουμε σήμερα στο Roblox, το Fortnite και άλλα δημοφιλή παιχνίδια.

Αυτό είναι ένα πολύ πιο κερδοφόρο μοντέλο για τους κατασκευαστές παιχνιδιών, καθώς κρατά τους χρήστες τους αφοσιωμένους και πάντα αναβαθμίζονται για να ανταγωνιστούν τους φίλους τους. Μεταφερόμαστε σε έναν κόσμο όπου η κοινωνική σηματοδότηση εμφανίζεται μεταξύ των νεότερων γενιών στο Metaverse μέσω ενός avatar εντός του παιχνιδιού, του όπλου που χρησιμοποιούν και των skins που κατέχουν.

Γιατί το gaming θα περάσει στα blockchains

Το gaming σήμερα συμβαίνει κυρίως σε δίκτυα δεδομένων που βρίσκονται σε κλειστούς τοίχους. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες δεν μπορούν να κατέχουν τα περιουσιακά τους στοιχεία εντός του παιχνιδιού (skins, avatars, abilities κ.λπ.). Η πλατφόρμα τα κατέχει. Το Axie Infinity διαταράσσει αυτό το μοντέλο επειδή οι χρήστες κατέχουν τα περιουσιακά τους στοιχεία, όπως NFTs στο Axie και είναι σε θέση να τα πουλήσουν σε μια οικονομία ελεύθερης αγοράς με σκοπό το κέρδος.

Τα ετήσια έσοδα, ανά Token Terminal, ανέρχονται σε 2,7 δισεκατομμύρια δολάρια για αυτό το ανοιχτό και χωρίς άδεια pay-to-play παιχνίδι blockchain. Η τεχνολογία blockchain είναι το όχημα μέσω του οποίου οι χρήστες μπορούν να κατέχουν τα περιουσιακά τους στοιχεία εντός του παιχνιδιού. Αυτό δεν είναι δυνατό στην τεχνολογία που χρησιμοποιείται σήμερα.

Τα Blockchains επιτρέπουν την οργανική διαμόρφωση οικονομιών gaming. Οι χρήστες μπορούν να πληρωθούν για να παίξουν. Και πάλι, το Axie Infinity πρωτοστατεί εδώ. Οι χρήστες του Axie πραγματοποιούν επενδύσεις για να αποκτήσουν τα Axie NFT και το εγγενές διακριτικό AXS για να ξεκινήσουν το παιχνίδι. Από εκεί, μπορούν να κερδίσουν το διακριτικό Smooth Love Potion (SLP) παίζοντας και ανταγωνιζόμενοι, όπως τα μάρκες που κερδίζουν μπορούν στη συνέχεια